ОЛІМПІЙСЬКІ ІГРИ В ГІМНАЗІЇ
Олімпійські ігри в гімназії проводяться з вересня 2013 року за укладеною програмою, що поєднує в собі основні та комбіновані види спорту. Ігри прийшли на заміну традиційній гімназійній СПАРТАКІАДІ, бо саме тоді розпочалася активна співпраця гімназії з Національним Олімпійським комітетом. Уся спортивна сім'я гімназії того року виступила з різноманітними акціями у підтримку кандидатури С.Бубки на посаду голови МОК. Саме з того часу гімназисти активні учасники Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей «Олімпійське лелеченя», де виборюють призові місця. Цьогоріч команда гімназії також здобула впевнену перемогу в естафеті.
Злощасна коронавірусна інфекція внесла свої корективи у звичний спортивний ритм гімназії. У вересні, через карантин, традиційні гімназійні Олімпійські ігри не проводилися, та завдяки спортивному челенджу Healthy schools вчителями фізкультури розроблено нові стандарти змагань, які проводились у іншому форматі з дотриманням вимог протиепідемічних заходів.
У цьому дописі ми поділимося програмами нових гімназійних Олімпіад, які відтепер і надалі проходитимуть в інших умовах.
ОЛІМПІЙСЬКІ ІГРИ 2020 (вчитель Безушко Б.В.)
Змагальні
вправи гімназійної олімпіади
1. Гладкий біг 15 м на швидкість із
оббіганням «змійкою» 4-х фішок на дистанції, або бар’єрний біг 15 м на швидкість, на дистанції
4-ри бар’єри
висотою 40 см. Виконується одна спроба.
2.Стрибки через скакалку кількість стрибків
за 30 с. Виконується одна спроба.
3.Підтягування у висі хлопці та у висі
лежачи дівчата, максимальна кількість повторів. Виконується одна спроба.
4.Виконання вправи «Берпі» на швидкість та
правильність виконання від 5 до 10 повторів на час, в залежності від вікової
групи учасників. Хлопці дану вправу виконують із згинанням та розгинанням рук в
упорі лежачи по одному разу в кожному повторі вправи. Виконується одна спроба.
5.Піднімання тулуба в положенні сидячи,
ноги зігнуті в колінних суглобах, кількість разів за 30 с. Виконується одна
спроба.
6.«Човниковий» біг 6х6 м. Учасник на лінії
старту стоїть з диском або тенісним м’ячиком,
також на старті та проміжному фініші стоять учні які допомагають виконувати
дану вправу. По команді «Руш!» учасник виконує передачу на учня, який
знаходиться від нього на відстані 6 м , і робить прискорення в сторону
передачі, помічник ловить диск чи м’яч і
втой момент коли учасник добігає донього передає спортивний снаряд з рук у руки.
Учасник розвертається в протилежний бік і повторює те саме тільки в іншу
сторону і так 6 повторів. Старша група
вправу виконує із літаючим диском, молодша – із тенісним м’ячиком. Дві спроби
виконання вправи, результат – за кращою.
7.Потрійний стрибок з місця на дальність. Учасник
приймає положення старту плавця, після
виконує стрибок з двох ніг уперед, приземляється на ліву ногу, з лівої
відштовхується та приземляється знову на ліву (це скачок), з лівої відштовхується та приземляється на праву (це крок), з
правої відштовхується та приземляється на дві (це стрибок). Дві спроби виконання
вправи, результат – за кращою.
8.Виконання баскетбольних штрафних 5-ти
кидків, або 5-ти кидків з різних точок до кільця. Вправа виконується на
влучність та на швидкість виконання. Виконується одна спроба.
9. 9.Стрибки на двох ногах боком через горизонтальну перешкоду (стрічку) висотою 40 см. Виконати дівчата – 8, хлопці – 12 стрибків на час. Виконується одна спроба.
10.Тест Копилова (десять «вісімок» тенісним м’чиком) на час. При вихідному положенні ноги нарізно, нахил тулуба вперед, м’яч в руці. За командою «Руш!» учасник максимально швидко змальовує уявну вісімку передаючи м’яч з руки в руку між ногами на рівні колін. Дві спроби виконання вправи, результат – за кращою.
"Дані змагальні вправи можуть виконувати діти
різного віку та статі. Виконуючи їх, можна оцінити фізичну підготовку дитини, а
саме: розвиток швидкості, координаційних здібностей (спритності), сили, швидкісно-силових
здібностей, гнучкості, витривалості, а результат покаже над чим потрібно учневі
чи учениці попрацювати для його покращення. Ці вправи корисні із правильним
дозуванням та систематичністю виконання. Запропоновані вправи можуть бути як тренувальними так і змагальними. Тренувальні
– виконуються з різною інтенсивністю для того, щоб оволодіти правильною технікою
даної вправи та для загального розвитку, а
змагальні вправи – на максимумі, для того щоб продемонструвати власну
майстерність та показати найкращий результат. Всі вправи, які запропоновані за
оцінкою дітей ЦІКАВІ та КОРИСНІ. Вони не є важкими проте складності їм додає
виконання на швидкість. З радістю займайтеся фізичною культурою, більше
рухайтеся та будьте здорові."
Борис Безушко
Олімпіадні вправи від С.Стасюк у наступному дописі
Немає коментарів:
Дописати коментар