вівторок, 15 грудня 2020 р.

 НАТХНЕННІ СПОРТОМ


"Незвичні види спорту"

урок, присвячений підвищенню обізнаності учнів про спорт
(різні види спорту/видатні спортсмени/спорт, популярний у різних країнах і т.д.)
вчителя основ здоров'я, заслуженого вчителя України,
переможця премії Global Teacher Prize В.Г.Дякова

І. Тема. Незвичні види спорту

ІІ. Мета.

1)    Ознайомити гімназистів з незвичними видами спорту: флорбол, алтимат-фризбі, диск-гольф, фістбол, петанк, корфбол;

2)    розвивати уявлення про їх  організацію (поле, екіпірування, спорядження), правила проведення;

3)      виховувати мотивацію для участі в цих видах спорту.

4) перевірити знання учнів зі спортивного життя незалежної України (релаксуємо)

 Очікувані результати:

Гімназисти можуть:

1)    назвати незвичайні види спорту, їх батьківщину, та час виникнення, правила проведення, спорядження, екіпірування;

2)    висловлювати своє ставлення до незвичайних ігор, думки з приводу розвитку ними  фізичних якостей;

3)    демонструвати мотивацію, яка дає змогу організовувати чи брати участь в них, ініціювати (популяризувати) у своєму середовищі організовувати та проводити незвичайні ігри (організовувати майстер-класи, змагання, показові виступи тощо). 

ІІІ. Заняття проведено для учнів 12-14 років (6-8 класів)

ІVСтруктура уроку:

1)    Вступне слово вчителя. 

Навіщо нам спортивні ігри? Які види спорту ви знаєте? Якими видами спорту ви займаєтесь під час уроку фізичної культури? Як визначають у них переможців? Чи можна знати всі види спорту? Що визначає зацікавленість людини до того чи іншого виду спорту?

2)    Повідомлення теми, очікуваних результатів.

Новий час приносить нові віяння. Вони пов’язані зі зміною покоління, іншими мотивами, бажаннями, емоціями, набуттям інших навичок та компетентностей. «Незвичайні види спорту»: флорбол, алтимат-фризбі, диск-гольф, фістбол, петанк, корфбол.

1)    Де виник вид спорту? Коли?

2)    Командний чи індивідуальний.

3)    Основні характеристики виду спорту: поле, екіпірування.

4)    Правила гри.

5)    Які фізичні якості розвиває? Які почуття викликає? (Рефлексія).

6)    Рефлексія: «Що ми знаємо про українських спорт та спортсменів?»


V. Гімназисти грали у групах: гру «Впізнай спортивну гру», 

командою: гру на платформі LearnaningsApps

рефлексували, відповідаючи на питання: «Яка гра сподобалася? Чому? Чи хочете ви взяти участь у таких іграх?»

 






VI. Під час уроку були використані:

-         авторська презентація «Незвичайні види спорту», 

-         авторське відео «Незвичні види спорту», настільна гра «Впізнай спортивну гру»,

-         авторські ігри:

-         «Про олімпійські досягнення українців і не тільки…» (формат «Перший мільйон»); посилання: https://learningapps.org/view15940139

-         «Відомі українські спортсмени та види спорту – 1» посилання: https://learningapps.org/view15947860

-         «Відомі українські спортсмени та види спорту – 2», посилання: https://learningapps.org/view15948046;

-         «Незвичні види спорту. 1». Посилання: https://learningapps.org/view15976234 (флорбол, алтиматфризбі)

-         «Незвичні види спорту. 2». Посилання: https://learningapps.org/view15976615  (диск-гольф, фістбол)

-         «Незвичні види спорту.3». Посилання: https://learningapps.org/view15977068 (петанк, корфбол).

Деякі фрагменти уроку можна переглянути за покликанням:

https://youtu.be/WgOdGd_kZ28


VII. Учні про урок.

Таня П. «Урок просто чудовий! Так багато дізналися про нові ігри. Хочеться в них пограти. Буду пропонувати друзям!»

Андрій Ч. «Так багато цікавого і захоплюючого на уроці. Я не знав раніше про більшість ігор. Вони ніби й прості, але й потребують вмінь, кмітливості та навичок. Буду детальніше вивчати правила корфболу, алтимат-фризбі».

Степан Г. «Особливо сподобалося відео. Там багато класних моментів, які хотілося б повторити. Шкода, що для деяких з них необхідно екіпірування і вони командні,  тому  ключки необхідні усім гравцям»


Немає коментарів:

Дописати коментар